Služby pro ordinaci

elektronické podpisy - účtování - správa počítače

Sisty… recept na skvěle fungující organizaci


Sisty vznikla na základě více jak 10 let trvající praxe v českých a slovenských ambulancí. Často jsme slýchali, že lékař nemá čas na pacienta v ordinaci, protože mu neustále zvoní telefon.Pacienti chtějí objednat, přeobjednat, vystavit recept a tisíce dalších drobností.mysleli jsme, že se tato situace vyřeší pomocí digitálních platforem, ale nestalo se tak.

Proto jsme vytvořili Sisty.
     - Sisty je „sestra na telefonu“ pro Vaší ordinaci
     - Přesměrujeme k nám veškerou Vaši příchozí i odchozí komunikaci s pacienty. Telefon, maily, SMS, chat, whatsapp, cokoliv používáte, my umíme
     - Vy máte vždy přidělenou konkrétní sestřičku, která zná provoz Vaší ordinace a má vzdálený přístup do Vašeho ambulantního systému
     - Díky tomu umíme to, co online platformy neumí – vyřešit požadavky pacientů tak, abyste Vy s tím neměli žádnou další práci


Co Sisty typicky řeší:
     Objednání do kalendáře (50% všech hovorů)
 Naše sestřička zná Vaši ordinační dobu, přesně si dohodnete, jaké pacienty na kdy objednávat a my podle toho zapisujeme pacienty přesně do Vašeho kalendáře
Žádost o eRecept, OČR a eNeschopenku (20% hovorů)
 Několikrát denně řešíme u praktiků žádost o recept na chronické léky, u pediatrů zase OČR.
 Dle dohody s Vámi vše nachystáme v do ambulantního SW a Vy jen schválíte! Registrace/prevence (10% hovorů)
 S pacientem probereme, co je třeba pro registrační/preventivní prohlídku potřeba (jakou dokumentaci přinést, že mají přijít na lačno atd.). Dohodneme s ním konkrétní
termín odběrů a prohlídky
Konzultace + ostatní (20% hovorů)
 Máme v kalendáři vyhrazené sloty na konzultaci a pacienta tam lékaři zadáme nebo přepojujeme do ordinace

Dlouhodobé zkušenosti:
Sisty je na trhu něco málo přes rok, za tu dobu:
     - Se stará o 25 lékařů v Čechách i na Slovensku
     - Vyřešila přes 50.000 (!!!) hovorů od pacientů
     - Odpověděla na víc jak 2.500 SMS a emailů

Typický klient:

Lékař, praktik/pediatr, cca 2.000 registrovaných pacientů. Stěžuje si, že má velký počet hovorů do ordinace. Vyzkoušel/la digitální platformu, ale nepomohla vyřešit situaci. Používá
kalendář buď na papíře, nebo v ambulantním SW. Svoji situaci popisuje jako „boj o přežití“.

Začátek spolupráce:
Domluvíme osobní návštěvu, na kterou jedeme přímo se sestřičkou, která bude mít
zákazníka na starost. V průběhu návštěvy si nastavíme:
     - Ordinační dobu včetně struktury (kdy jsou odběry, kdy akuty, kdy prevence atd.)
     - Způsob použití ambulantního informačního systému, včetně případného zaškolení na elektronický kalendář
     - Dohodneme způsob přesměrování čísla
     - Prověříme technické aspekty (rychlost internetu + způsob vzdáleného přístupu)

Průběh spolupráce:
     - Obvykle spouštíme do 14 dní od podpisu smlouvy
     - První dojmy u lékaře – „to ticho!!!“
     - Na naší straně naopak od první chvíle zvoní telefon naplno, často dotahujeme resty,které předtím lékař neměl čas vyřídit
     - Během cca 14 dní se provoz stabilizuje


Statistiky průměrné ordinace:
     - Cca 50 – 70 hovorů denně
     - Téměř vždy jsou nejvytíženější pondělky, další dny jsou o trochu klidnější
     - Měsíčně odbavíme cca 1.000 hovorů


Další služby Sisty:
Mimo praktiky/pediatry máme v péči i ostatní odbornosti, nebo větší zařízení. Náš největší klient má víc jak 10 ordinací. Samozřejmě umíme naši službu přizpůsobit na míru každé ordinaci, výše uvedené příklady reprezentují typické klienty. Dále umíme lékařům pomoci s nastavením informačního systému tak, aby šetřil lékaři cenný čas a další služby, které lékař požaduje.

Více informací
Pokud máte o naše služby zájem, nebo potřebujete další informace, stačí zavolat nebo napsat na Portálservis 737 010 596 e-mail: dolejs@portalservis.cz

Vystavit a předepsat

: eNeschopenka

: eRecept | eOčkování

: COVID žádanka a výsledky

Servis - 7 dní v týdnu

Portálservis cz
Certifikáty (E-podpis) Tel: 737 412 066
Servis, účtování, EP2 Tel: 737 010 596
Servis, Portál Cloud    Tel: 737 635 000